تغییر مکان فروشگاه در اپن کارت

مکان یابی فروشگاه شما

بسیاری از فروشگاه های واقعی برای توسعه برنامه فروش خود اقدام به راه اندازی فروشگاه مجازی و بهره گیری از قدرت این فضا برای افزایش میزان فروش محصولات خود هستند. یکی از مواردی که برای فروشگاه های مجازی وجود دارد آن است که نیاز است شعبه های مختلف فروشگاه در سطح شهر یا کشور به مشتریان اطلاع رسانی شود تا کاربران علاوه بر آشنایی بیشتر با فروشگاه شما، از محل قرارگیری آن و دوری و نزدیک بودن آن به محل زندگی و یا کار خود مطلع باشند.

اپن کارت این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید شعبه های فروشگاه خود را در آن تعریف کنید. برای اینکار در داشبورد مدیریتی به بخش تنظیمات>محل قرارگیری>تعریف شعبه بروید.

با وارد شدن به این بخش، اگر از قبل شعبه هایی را برای فروشگاه خود تعریف کرده باشید به آسانی آنها را مشاهده میکنید و از طریق دکمه ویرایش میتوانید نسبت به ویرایش آنها اقدام کنید. دو مولفه اصلی برای این بخش، نام فروشگاه و آدرس آن است.

برای ایجاد یک شعبه جدید از فروشگاه بر روی گزینه + کلیک میکنیم.

در مرحله بعدی تمامی جاهای خالی را برای تعریف شعبه جدید فروشگاه وارد میکنیم. این جزییات عبارتند از نام فروشگاه، آدرس و تلفن آن.

در بخش GetCode طول و عرض جغرافیایی فروشگاه شما به صورت عددی به نمایش در خواهد آمد که از آن برای نمایش فروشگاه شما بر روی نقشه استفاده میشود.

در بخش عکس، تصویری که گویای فروشگاه شما و یا آرم فروشگاه شما است را وارد کنید.

در بخش ساعات کاری به تعریف ساعاتی که فروشگاه فعالیت دارد بپردازید.

نمایش محل فروشگاه در برگه تماس با ما

بعد از انجام تمام کارهای بالا و ذخیره آن، برای نمایش محل فروشگاه در برگه تماس با ما، به بخش سیستم>تنظیمات>فروشگاه بروید.

در این فرم با اسکرول کردن به پایین، گزینه محل قرارگیری فروشگاه را مشاهده میکنید که کافی است تیک آن را بزنید و به سادگی محل فروشگاه را به برگه تماس با ما اضافه کنید.

برای حذف شعبه فروشگاه کافی است که آن را انتخاب کرده و بعد با کلیک بر روی گزینه حذف آن را حذف کنید.

 

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده اند.پر کردن این فیلد ضروری است *

*

code