تبلیغات و بازاریابی در اپن کارت

بازاریابی

در سیستم اپن کارت بخشی برای ایجاد و پیگیری کمپین های فروش ایحاد شده است که در اصطلاح به آن بازاریابی گفته میشود.برای رویت بخش بازاریابی در داشبورد مدیریتی بر روی گزینه بازاریابی کلیک کرده و از منوی باز شده، گزینه بازاریابی را انتخاب میکنیم.

در بخش پیگیری تبلیغات و بازاریابی به سادگی امکان رصد و پیگیری کمپین های فروش امکان پذیر است. در اینجا برای آشنایی بیشتر ما کمپینی را با نام The Future of Content ایجاد کرده ایم.

برای ایجاد کمپین جدید به سادگی با کلیک بر روی دکمه + در گوشه بالا سمت راست، امکان اضافه کردن کمپین رو دارید.علاوه بر آن میتوانید بر اساس نام کمپین، کد ردگیری و یا تاریخ اضافه کردن کمپین، در بین کمپین های تعریف شده جستجو کنید. علاوه بر آن به سادگی برای ویرایش کمپین های تعریف شده میتوانید با کلیک بر روی گزینه ویرایش در کنار نام هر کمپین به ویرایش آن بپردازید.

در هنگام اضافه کردن کمپین جدید با صفحه ای مانند شکل زیر مواجه میشوید که در پایین به ارایه توضیحات قسمت های مختلف آن خواهیم پرداخت.

  • نام کمپین که بر اساس هدف خود، نام مناسبی را برای کمپین  انتخاب کنید.
  • در بخش توضیح کمپین به ارایه توضیحات در خصوص کمپین بپردازید.
  • در بخش کد رهگیری نیز کدی به صورت خودکار برای این کمپین ایجاد میشود که به عنوان شاخص در تمامی آدرس های صفحات مربوط به کمپین قرار دارد. شما به سادگی میتوانید با کلیک بر روی گزینه ویرایش آن را اصلاح و از کد مدنظر خودتان استفاده کنید.

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده اند.پر کردن این فیلد ضروری است *

*

code