ساخت و مدیریت صفحات و محتوا در اپن کارت

اضافه کردن صفحه اطلاعات در اپن کارت

برای نمایش اطلاعات مربوط به فروشگاه اپن کارتی، در پایین فروشگاه بخشی با نام اطلاعات  دارای زیر مجموعه های درباره ما، مقررات فروشگاه و …  وجود دارد. به عنوان نمونه به تصویر پایین نگاه کنید.

برای دسترسی به این بخش، در قسمت کاتالوگ بر روی گزینه اطلاعات کلیک کنید. در این صفحه مدیر فروشگاه به آسانی قادر به حذف، ویرایش و حتی اضافه کردن یک صفحه اطلاعات جدید در روشگاه می باشد.

به یاد داشته باشید که به هنگام ایجاد تغییرات در بخش اطلاعات، ویرایش یا اضافه کردن، ممکن است تغییراتی در مطالب پیش فرض موجود در این بخش رخ دهد و یا کلمات کلیدی که بر اساس آن عملیات SEO انجام میگیرد اضافه شود. برای حذف هم گزینه حذف در صفحه جایگذاری شده است.

صفحه اطلاعات در صفحه اصلی فروشگاه

در این مرحله قصد داریم دست به ایجاد تغییر در صفحه اطلاعات بزنیم. برای این کار با مراجعه به بخش کاتالوگ و قسمت اطلاعات، بر روی گزینه ویرایش اطلاعات درباره ما کلیک کنید. در تصویر پایین می توانید نمایی از صفحه ویرایش محتوی بخش اطلاعات تحویل را مشاهده کنید.

در این صفحه علاوه بر تغییر در محتوی به نمایش گذاشته شده، قادر به ثبت کلمات کلیدی جهت انجام عملیات SEO بوده و علاوه بر آن به سادگی با استفاده از گزینه فعال و غیرفعال، قادر به نمایش و یا عدم نمایش صفحه مورد نظر در بخش اطلاعات هستید. در بخش مرتب سازی نیز، می توانید اولویت توالی زیربخش ها را مشخص کنید به این صورت که هرچقدر عدد مورد استفاده کوچکتر باشد دارای اولویت بالاتری است و در قسمت بالاتری به نمایش در خواهد آمد و هرچقدر عدد مرتب سازی بزرگتر باشد، اولویت نمایش آن کاهش پیدا کرده و در قسمت های زیرین قرار میگیرد.

 

در تصویر پایین، نتیجه ویرایش محتوی بخش اطلاعات تحویل را مشاهده میکنید. میتوانید در پاورقی فروشگاه با کلیک بر روی اطلاعات درباره ما، به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

 

 

 

 

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده اند.پر کردن این فیلد ضروری است *

*

code