ویرایش آدرس های سئو در اپن کارت

آدرس های SEO در اپن کارت

اپن کارت امکان استفاده از آدرس های بهینه شده برای موتورهای جستجوگر که اصطلاحا آدرس های سئو شده میگویند بهره میبرد. کلمات کلیدی برای هر محصول، خدمت، تولید کننده و حتی صفحه اطلاعات فروشگاه به صورت مجزا در جدولی در پایگاه داده فروشگاه با نام url_alias ذخیره میشود. هر زمانی که صفحه ای مورد درخواست برای نمایش قرار میگیرد فرآیند تعریف لینک داخلی بر اساس کلید واژه تعریفی صورت گرفته و آن صفحه نمایش داده میشود.

برای استفاده از این ویژگی در ابتدا باید آن را فروشگاه اپن کارت فعال کنیم. برای اینکار به صفحه تنظیمات فروشگاه رفته و با انتخاب زبانه سرور گزینه استفاده از آدرس های سئو را فعال میکنیم.

برای استفاده از ویژگی آدرس های سئو علاوه بر فعال کردن گزینه گفته شده در بالا، باید فایل htaccess. نیز در پوشه ریشه فروشگاه شما وجود داشته باشد. معمولا این فایل با نام htaccess.txt در پوشه ریشه فروشگاه قرار دارد که باید آن را به htaccess. تغییر نام داد تا بتواند برای سئوسازی آدرس های فروشگاه مورد بهره برداری قرار بگیرد.

به هر محصول یا خدمتی که در فروشگاه وجود دارد تنها یک کلمه کلیدی میتوان نسبت داد. به طور مثال برای محصول دوربین آی مک کلمه کلیدی imac را انتخاب میکنیم. حال به سادگی با رفتن به آدرس www.mystore.com/imac به محصول تعریف شده در بالا دسترسی خواهید داشت. به طور کلی استفاده از ویژگی آدرس های سئو سبب میشود که آدرس های فروشگاه پاک شده و آدرس جدید بر پایه استفاده بهینه توسط موتورهای جستجوگر مورد استفاده قرار بگیرد.

 

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده اند.پر کردن این فیلد ضروری است *

*

code