ساخت پلاگین و ماژول اختصاصی اپن کارت

در دهه اخیر با توجه به رشد و توسعه چشمگیر فناوری در عرصه وب و رونق گرفتن کسب کار اینترنتی شاهد افزایش روز افزون فروشگا های اینترنتی در سطح وب بوده ایم و چند سالی هست که بخاطر بهبود ساختار های زیربنایی اینترنت در کشور نه در حد عالی بلکه بهتر از چند سال پیش شاهد توسعه این کسب و کار در کشور عزیزمان هم بوده ایم کسب و کاری که با سرمایه بسیار کم در صورت داشتن پشتکار و یک یرنامه ریزی منظم و توانایی در جلب اعتماد مشتریان و ارائه خدمات مناسب می تواند در عرض زمانی کوتاه منبع درآمد مناسبی برای علاقمندان به این نوع کسب و کار باشد.

از جمله پایه گذاران این نوع کسب و کار میشه به ebay اشاره کرد که به جرات می توان گفت که پرچم دار این موضوع در عرصه وب می باشد.

یکی از ویژگی های کاربردی و مفید سیستم فروشگاه ساز اپن کارت (OpenCart) دارا بودن ماژول های مختلف و فراوانی می باشد که به صورت پیش فرض در این سیستم گنجانده شده و به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی به گسترش قابلیت های مورد نیاز خود پرداخته و حتی با استفاده از افزونه ها، ماژول های دلخواه خود را نیز به فروشگاه اضافه نمایند. اپن کارت دارای تعداد زیادی از ماژول های مفید و پرکاربرد است که به صورت پیش فرض در این سیستم گنجانده شده و کار با فروشگاه را آسان می نماید. ولی ممکن است فروشگاه اینترنتی شما نیاز به امکانات یا گزارش خاصی باشد که نمونه آن وجود ندارد که تیم قدرتمند ما میتوانند آن ماژول را براساس نیاز شما طراحی و ارائه کنند.

بنابراین درصورتی که نیاز به ساخت ماژول یا پلاگین برای اپن کارت دارید حتما با ما تماس بگیرید.