مدیریت وضعیت انبار و وضعیت سفارش در اپن کارت

مدیریت انبار

در یک فروشگاه مجازی بسیار مهم است که در لحظه و به صورت آنلاین بتوانیم از وضعیت موجودی اجناس در انبار آگاهی دقیقی داشته باشیم. برای همین در فروشگاه اپن کارت نیز بخشی برای این مهم اختصاص داده شده است.

اپن کارت برای نمایش محصولات و میزان آنها در انبار از رنگ های مختلفی استفاده میکند. به صورت پیش فرض محصولی که مقدار آن به صفر رسیده باشد غیرفعال شده و به رنگ قرمز درخواهد آمد. محصولی که مقدار موجودی آن بیشتر از یک باشد نیز به رنگ سبز خواهد بود و فعال.

یکی از ویژگی هایی که اپن کارت در اختیار مدیریت فروشگاه قرار میدهد آن است که به محض تمام شدن موجودی کالا در فروشگاه، مدیر این امکان را دارد که از گزینه های پیشنهادی یکی را انتخاب کند تا مشتری از وضعیت آن کالا در آینده مطلع شود. این گزینه ها عبارتند از:

  • غیرقابل عرضه
  • در ۲ یا ۳ روز آینده موجود خواهد شد
  • در مرحله پیش فروش
  • قابل عرضه و موجود در انبار

اضافه کردن وضعیت خاص موجودی برای یک محصول

برای ایجاد یک وضعیت خاص موجودی برای یک محصول به مسیر تنظیمات>محلی سازی>وضعیت سهام رفته و بر روی دکمه + کلیک میکنیم.یک نام برای آن انتخاب میکنیم.بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

در این مرحله به مسیر کاتالوگ>محصولات>ویرایش رفته و با انتخاب زبانه داده، به بخش وضعیت تمام شده رفته و یکی از گزینه هایی که در بالا شرح داده شد را انتخاب میکنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده اند.پر کردن این فیلد ضروری است *

*

code