مناطق جغرافیایی در اپن کارت چیست و از آن چه استفاده ای می شود

مناطق جغرافیایی

نیاز است که مدیریت فروشگاه با شناسایی عوامل تاثیرگذار در مبحث حمل و نقل و مالیات مناطق مختلف جهان که مشتریان فروشگاه او قرار دارند، شرایطی را برای محاسبه دقیق آنها و ایجاد فرآیند مدیریتی صحیح در این موضوع را داشته باشد.

در نظر بگیرید که فروشگاه شما در کشوری قرار دارد که هر کدام از استان ها آن نرخ مالیاتی متفاوتی را دارد و شما باید این موضوع را در هنگام نهایی کردن خرید مشتری لحاظ کنید. یا در خصوص حمل و نقل کالا و هزینه های پستی میز به همین صورت، نیاز است که به خاطر شرایط خاص مناطق پستی، فعالیت خاصی صورت پذیرد.

سیستم اپن کارت برای این موضوع نیز راه حلی را درنظر گرفته است. قابلیت تعریف بی نهایت منطقه جغرافیایی و نسبت دادن شرایط مختلف برای آن مناطق.

 

 

برای ایجاد هر منطقه جغرافیایی کافی است به مسیر سیستم>محلی سازی>مناطق جغرافیایی مراجعه کرده و در ابتدا همانند تصویر بالا لیستی از مناطق جغرافیایی تعریف شده در سیستم را مشاهده کنید.

علاوه بر آن برای ایجاد منطقه جغرافیایی خود، بر روی علامت + در بالا سمت چپ کلیک کرده و در فرم مربوطه مشخصات را وارد کنید.

برای حذف هر منطقه جغرافیایی نیز کافی است در صفحه مناطق جغرافیایی با انتخاب منطقه جغرافیایی مورد نظر، بر روی علامت حذف در بالا سمت چپ کلیک کنید.

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده اند.پر کردن این فیلد ضروری است *

*

code